00:00
00:00
View Profile Omegakilla128

Recent Movie Reviews

34 Movie Reviews

Damn you!

You censored Red's fight! I HATE people like you! BASTARD!



ROFL MAN!!!!!

I loved the end!
"I need to be alone for a sec..."
"I think he's gonna blow!"
"Vaati you NO GOOD MOTHERF-"
END!



FTW?!

How the hell did he do that thing at the end? Seriously, how? I gotta trick my little brother into doing that!


People find this review helpful!

Recent Game Reviews

32 Game Reviews

Sorry dude

I had to blam this. Other than no backgrounds or Eggman, i hated that you didn't even use real sprites. Sorry.



Whoa!

This is the first porn game that ever made me cream in my pants! Nice job!



Awesome

Damn, this made me harder than concrete. Best fucking game EVER!


People find this review helpful!

Recent Audio Reviews

6 Audio Reviews

ZOMG MAN!

TOTALLLY EPIX!!! I WISH I HAD FLASH SO I COULD MAKE A FLASH AS EPIC AS THIS WITH THIS IN IT!!!!



OK.

It's not much. Just the Smithy theme with less detail. But I can't imagine how hard it is to take away detail, so it's pretty well made.



Holy crap!!!

Awesome!!! Did you play this yourself!?


n/a, Male

Location not disclosed

5/22/08

Level:
2
Exp Points:
40 / 50
Exp Rank:
490,123
Vote Power:
2.55 votes
Rank:
Civilian
Global Rank:
0
Blams:
0
Saves:
0
Whistle:
Normal